środa, 30 października 2019

1151. ZIELONO MI!

INSPIRACJA DLA P13 PAPER PRODUCTS

Wreszcie w moje ręce wpadła najnowsza kolekcja Till we meet again i szybciutko powstała kartka, którą roboczo nazwałam "Zielono mi". Dużo na niej zieleni i pełno listków. Jako tło użyłam papierów z bloczka 6x8". Lubię takie spokojne tła, bo nie odciągają wzroku od głównej części kartki. Dziś dodatkowo i nieoczekiwanie (jak na mnie) użyłam maski i pasty, żeby na kartce coś się zadziało. Wycięłam od razu wszystkie elementy z arkusza z elementami do wycinania, bo to mnie odpręża. Ułożyłam kompozycję kwiatową, w której więcej dziś liści, niż kwiatów. Ale to dlatego, że... zielono mi! Napis Spełnienia marzeń pochodzi z zestawu stempli dedykowanego do kolekcji Till we meet again. Odbiłam go na bloczku papierów do stemplowania.
Mam nadzieję, że najnowsza kolekcja papierów P13 przypadła Wam do gustu!

Finally, the latest Till we meet again came into my hands and a card was created quickly, which I called "I am green!" [ zielono mi ]. A lot of greenery on it and full of leaves. As a background, I used papers from a 6x8 " paper pad. I like such calm backgrounds because they do not take my eyes off the main part of the page. Today, additionally and unexpectedly (for me) I used a stencil and paste to make something happen on the page. I cut out all the elements sheet with cut-out elements because it relaxes me. I put together a floral composition in which more leaves today than flowers. But it's because ... I'm green! The inscription Spełnienia marzeń [Let the dreams come true!] comes from a set of stamps dedicated to the Till we meet again collection. I stamped it on a pad of stamping paper.
I hope you like the latest collection of P13 papers!







Uściski!
Hugs,
Magda