wtorek, 26 listopada 2019

1156. KARTKA ŚWIĄTECZNA. WARSZTATY ŚWIĄTECZNE W ŁODZI.

INSPIRACJA DLA P13 PAPER PRODUCTS

Dziś u mnie kartka świąteczna, bo tak naprawdę to już ostatni moment na ich tworzenie. Przecież muszą zdążyć dojść na czas do adresatów, prawda? Oczywiście zrobiłam ją z tegorocznych papierów świątecznych Christmas Treats P13. Ta kolekcja jest niesamowicie energetyczna i ma mnóstwo elementów do wycinania! Powycinałam więc kilka z arkusza z elementami do wycinania i stworzyłam kartkę, na której znalazło się wiele rzeczy kojarzących się z tym grudniowym czasem. Jest poinsecja, wielki prezent, laska cukrowa, lizak, kubek gorącej czekolady z pianką, pierniczek, kłujące gałązki oraz gwiazdki, śnieżynki i wianek z ostrokrzewu. A nad całością czuwa zimowa dziewczynka, stempel, który pokolorowałam kredkami akwarelowymi tak, by idealnie pasował do kolorystyki kolekcji Christmas Treats. I kartka świąteczna gotowa!

Today I have a Christmas card because it's really the last moment to create them. They have to reach their destination on time, right? Of course, I made it from this year's Christmas Treats papers. This collection is extremely energetic and has a lot of elements to cut out! So I cut out a few of the worksheet with elements to cut out and created a card on which there were many things associated with December time. There is a poinsettia, a great gift, a candy cane, a lollipop, a mug of hot chocolate with marshmallows, gingerbread, prickly twigs and stars, snowflakes and a holly wreath. And the whole thing is supervised by a winter girl, a stamp that I colored with watercolor pencils so that it perfectly matches the coloring of the Christmas Treats collection. And the Christmas card is ready!




Chcę Was również zaprosić na moje warsztaty świąteczne do Łodzi! Zapisujcie się! To już naprawdę niedługo!


Uściski!
Magda